[two_third]
RESIDENCIA UNI casa teulada 4
https://ovingenieria.es/cat/wp-content/uploads/sites/10/slideshow-gallery/Carrer Girona-Remunta-calculCarregues.jpg
RESIDENCIA UNI casa teulada 2
https://ovingenieria.es/cat/wp-content/uploads/sites/10/slideshow-gallery/Carrer Girona-Remunta-Model-LIDER-vista sud.jpg
RESIDENCIA UNI casa teulada 3
https://ovingenieria.es/cat/wp-content/uploads/sites/10/slideshow-gallery/Carrer Girona-Remunta-Qualificacio-Energetica.jpg
RESIDENCIA UNI casa teulada 4
https://ovingenieria.es/cat/wp-content/uploads/sites/10/slideshow-gallery/Carrer Girona-Remunta-mapa soroll.jpg
Previous Image
Next Image
[/two_third]
[one_third_last padding=»0 10px 10px 20px»]
Arquitectes: Tesgat arquitectes
Consultoria mediambiental : Societat Orgànica
Promotor: FLATSINTOP S.L.
Sup. Construïda: 75 m2
PEM instal·lacions : 13.500 €.
Projecte executiu: 2013
Execució: No construït
[/one_third_last]
[symple_spacing size=»0″]
Descripció:
Construcció d’un habitatge a l’Eixample com a remunta realitzada amb obra prefabricada modular seca lleugera, a base d’estructura metàl·lica i tancaments multicapa amb elevat grau d’aïllament. Ventilació amb recuperació i fred/calor i producció d’ACS amb aerotèrmia. Etiqueta energètica B.
Links:
www.lacasaporeltejado.eu
Equipament format per un Poliesportiu, una Escola Bressol i un Aparcament.
Espai escènic, sales d'assaig, camerins, i èquips tècnics.
Adequació d’un local a la Ronda General Mitre per acollir les oficines de la Fundació Aura, així com sales per seguiment i formació.